Bezlepková bábovka (Labeta)

by - 19:16

Už několikrát jsem zkoušela upéct bezlepkovou bábovku normálně (bez směsi), ale výsledek nebyl nikdy dokonalý. Nikdy nebyla tak krásně nedýchaná, jako je bábovka upečená z této směsi značky Labeta. Tento článek asi není ani tak recept, protože celý recept najdete na zadní straně krabice, jako spíše doporučení.



Tuto směs seženete skoro v každém obchodě, kde prodávají bezlepkové výrobky. Já jsem ji koupila v Globusu, mají ji také ale v Albertu nebo v Tescu. Je to jednoduché, nenáročné a celkem rychlé. Jak jsem již zmiňovala, recept je na zdaní straně obalu, ale klidně to můžu stručně popsat i tady.



K obsahu sáčku stačí přidat 3 vejce, 150 ml oleje a 175 ml vody nebo mléka. Pak to všechno ušleháme a nalijeme do vymazané a vysypané formy (forma samozřejmě musí být vysypaná bezlepkovou moukou). A pak už pečeme na 160 °C asi 45 minut. Já jsem bábovku vylepšila tím, že jsem formu vysypala kokosem, místo moukou. Dodá to bábovce ještě lepší chuť!

Já teď bábovku nepeču jinak, protože tahle chutná opravdu skvostně. Pokud ale máte nějaký Váš ověřený recept, tak se o něj podělte do komentářů. Moc ráda vyzkouším něco nového! :)

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)