Cukrárna ve Zdibech

by - 15:36

Před pár dny jsem si udělala výlet do Prahy a navštívila jsem i cukrárnu ve Zdibech, kam jsem plánovala už dlouho jet. Miluju sladké a jejich zákusky vždy na fotkách vypadaly úžasně, takže když jsem tam dorazila, tak jsem se cítila jako v ráji! :) Co tam všechno mají a co jsem si dala já? Na to se mrkněte do celého článku.






V cukrárně jsou i stoly a židle, takže si tam člověk může příjemně posedět. A bezlepkových zákusků tam měli opravdu hodně. Měli tam například bezlepkovou rakvičku, bezlepkového indiánka, bezlepkový punčák, bezlepkový medovník, bezlepkový sachr… Všechno to můžete vidět na fotce. Ceny se pohybují kolem 20 – 40 Kč. Já jsem měla největší chuť na věneček a větrník, tak jsem si dala dva věnečky a jeden větrník. A bylo to vynikající. Mimo bezlekových zákusků mají i normální zákusky, zmrzlinu…


Pokud to nemáte do Prahy moc daleko nebo pokud budete mít někdy cestu kolem, určitě se do cukrárny ve Zdibech zajeďte podívat. Za mě rozhodně doporučuji! Mrkněte se i na jejich stránky, kde mají informace o otevírací době, a myslím, že si tam můžete i něco objednat. 


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)