Bezlepkové muffiny (Vitana)

by - 15:01

Pro ty, kdo nejsou až tak zdatní v pečení, jako třeba já, tu mám skvělou věc. A je to tato bezlepková směs na muffiny od značky Vitana. Já jsem si ji původně ani nechtěla koupit, protože jsem už několikrát pekla muffiny normálně z bezlepkové mouky podle receptů z internetu a přišlo mi zbytečné, kupovat si směs. Ale nakonec jsem si řekla, proč to nevyzkoušet.


Už si přesně nepamatuji, kde jsem tuto směs koupila, ale myslím, že v Kauflandu. Určitě ji budou mít i v jiných obchodech, případně se dá koupit i na internetu. Cena je cca 60 Kč.


Do směsi se přidává už jen voda a olej, metličkou se to všechno pořádně promíchá, nalije se to do formy na muffiny a dá do trouby zhruba na 20 minut. Recept na muffiny i na roládu, která se z této směsi dá také upéci je na zadní straně balíčku.


Muffinky jsou opravdu nadýchané a vláčné, jako slibuje nápis na obalu. Oproti všem receptům na bezlepkové muffiny, které jsem zatím zkoušela, jsou tyhle opravdu mnohem nadýchanější a celkově lepší. Já si směs určitě koupím zase. Za půl hodiny je hotovo, člověk nemusí nic složitě odměřovat a vážit, je to opravdu jednoduché, rychlé a chuťové výborné. 


Tato směs je novinou firmy Vitana, která vyrábí mimo jiné i bezlepkové směsi na chleba, omáčky nebo polévky, o kterých jsem již psala článek, který si můžete přečíst zde. Pokud se chcete podívat na celý bezlepkový sortiment Vitany, tak tady je odkaz na jejich stránky.




Mimochodem, tyto krásné silikonové formičky na muffinky jsou z IKEA. :-)

Já rozhodně doporučuji tuto směs vyzkoušet. Je to rychlovka a opravdu si na nich pochutnáte! Pokud ale máte nějaký Váš osvědčený recept na bezlepkové muffiny, tak se o něj podělte a já ráda vyzkouším něco nového.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)