Dýňová polévka

by - 21:17

Na svůj instagram jsem již před časem přidávala recept na dýňovou polévku. Dnes jsem si jí k večeři dělala zase a rozhodla jsem se, že se s Vámi podělím o recept i tady na blogu. 
Dýně k podzimu neodmyslitelně patří a já tuhle dýňovku mám moc ráda. Recept je navíc opravdu jednoduchý a rychlý.

Budeme potřebovat:
  • menší dýni
  • sůl
  • pepř
  • muškátový oříšek
  • chilli
  • smetanu
Postup:
Dýni nakrájíme a dáme ji vařit. Po změknutí ji rozmixujeme ručním mixérem, osolíme, opepříme a dochutíme muškátovým oříškem. Já osobně jsem si přidala i trošku sušeného chilli. Podáváme se lžičkou smetany. :-)



Rychlé, jednoduché, výborné a zdravé... Takové recepty mám nejradši! :-) 

Máte také na podzim tak rádi dýňovou polévku?


You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za Váš komentář :-)